ידידי הטכניון בישראל

טקס הענקת מלגות לבני ובנות ירושלים 2023

01/08/2023

בטקס חגיגי ומרגש הוענקו  60 מלגות לסטודנטיות וסטודנטים באולם מועצת העיר ירושלים.

זוהי השנה ה-46 להענקת מלגות לבני ובנות העיר ירושלים הלומדים בטכניון – שיתוף פעולה ייחודי ומבורך התומך בסטודנטים מוכשרים רבים.

לוטם אלון, נשאה דברים בשם התורמים והתורמות : "אני עומדת במקום בו עמדתי לפני 15 שנים. אני בוגרת הפקולטה להנדסה וניהול בטכניון וכמוכם גם אני קיבלתי את מלגת בני ירושלים. סבתי נפטרה לפני מספר שנים ורציתי להנציח את זכרה בדרך כלשהי. אמרתי לעצמי כשאני אסיים את התואר אני אתן מלגה לזכרה. עם המשכורת הראשונה שקיבלתי אחרי התואר התחלתי להעניק מלגה והמשכתי עוד שנים רבות. במהלך שנות הקורונה אבי ואני שמענו על מצבם הכלכלי הקשה של הסטודנטים והחלטנו להעניק עוד מלגה לבני ירושלים. אז היום כתורמת, אני יודעת שזה לא מובן מאליו להחליט לתרום, ולתרום דווקא לחינוך, דווקא לסטודנטים ודווקא לסטודנטים בטכניון. ואני מבקשת להודות לכם התורמים. אלו שהמלגות מוענקות לזכרם היום, מה שהיה משותף לכולם זה אהבת האדם, והעזרה לזולת. ערכים שהם ערכים אוניברסליים. היום כתורמת אני גאה להיות חלק מחבורה של אנשים שאלו הערכים שמובילים אותם. הפלא הזה של מדינת ישראל, אינו מובן מאליו ואנשים שהחליטו לקחת אחריות על עתידם. היום אתם לוקחים אחריות על העתיד שלכם ובואו נעביר את זה הלאה ונהפוך את מדינת  ישראל למקום טוב יותר"

תודה מקרב לב לתרומתו הנדיבה של ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון, שתמיכתו אפשרה הענקת מלגות לסטודנטים מחויבותו של ראש העיר לקידום החינוך וההשקעה בעתידם של צעירי העיר ראויה להערכה, ואנו אסירי תודה על המשך השותפות.

אנו מודים גם לכל לתורמים והתורמות שנדיבותם תומכת במצוינות וסוללת את הדרך האישית והמקצועית לעשרות סטודנטים וסטודנטיות בני ובנות העיר.

ברכות חמות לסטודנטים מקבלי המלגות לשנה"ל תשפ"ג ובהצלחה בבחינות ושוב – תודה רבה על התמיכה של ראש עיריית ירושלים, ליחידה לרשות הצעירים ולכל שותפינו המוערכים.

ביחד, נוכל לגבש עתיד מבטיח עבור הדור הבא של מנהיגים ומנהיגות ירושלמיים, שללא ספק יהוו חלק מרכזי בפיתוח העיר והפיכתה למטרופולין חדשני ועתיר טכנולוגיה.

הרשמה לאירוע

הזמנות מקוונות בלתי אפשריות לאירוע זה.

טקס הענקת מלגות לבני ובנות ירושלים 2023